четвер, 27 червня 2013 р.

Тренінг м. Миколаїв (24-27.06. 2013) Враження учасників

       
Днями на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, відбувся черговий тренінг для майбутніх фасилітаторів. Тренінг проводив досвідчений тренер програми Intel "Шлях до успіху" Давиденко Олена Павлівна, цього разу тренінг був скорочений на один день, і перед Оленою Павлівною була поставлена  задача викласти весь матеріал тренінгу в 4-х денний  строк!!!
Чи можливо це?
     Досвід Олени Павлівни та активність групи допомогли викласти матеріал тренінгу в строки в повному обсязі :)

Отож, вітаємо нових фасилітаторів нашої спільноти, які вже з вересня розпочнуть заняття за програмою, а це означає що "шляхетно-успішних" учнів в нашій області стане ще більше :) Блог нашої спільноти - це місце де ви можете:
  •  поділитися  своїми враженнями від програми (створивши нове повідомлення),
  •  отримати онлайн-консультацію (натиснувши на бічній  панелі з права"Задати питання"),
  • знайти погодинне планування для вашого курсу, посилання на онлайн-довідник та ін. (розділ на верхній панелі"Матеріали для занять"),
  • контакти регіонального координатора програми та спеціаліста з моніторингу програми(розділ на верхній панелі "Контакти"),
  • та ще багато-чого цікавого :) 
Більшість групи побажала поділитися своїми враженнями від тренінгу, так як, ці повідомлення об'єднує одна тема, ми їх зібрали в одне повідомлення, надалі запрошуємо учасників спільноти до активного коментування :)


Мої враження 

Я дуже рада, що проходжу тренінг за програмою Intel "Шлях до успіху". Я отримала
 цінні знання роботи за новими технологіями, дізналася нові інтерактивні вправи, глибше вникла в дитячу психологію.

(авт. Ольга Забродська)



Враження від тренінгу




Я дуже в захваті від тренінгу, який зараз проходить в місті Миколаїві. Надіюсь на подальшу співпрацю. Наш тренер, Олена, дуже цікаво проводить тренінг, локанічно пояснює програму Intel "Шлях до успіху"


(авт. Геннадій Мікосіянчик)


Как я провожу "отпуск"


    Добрый день, всем фасилитаторам Николавщины!!!
Я рада, что получила возможность вступить в эту группу. надеюсь не подведу и смогу с достоинством выполнять эту миссию.  На таких видах обучения я не в первый раз, уже третий. система знакома, а вот сами методы и техника роботы при обучении новые.

    Уже сейчас становиться интересно как будут дети одного класса воспринимать меня в разных ролях, и как они будут воспринимать сам материал.

Пишу свой комментарий на третьем дне обучения, не смотря на уже начавшийся отпуск - в восторге.

                                                      Спасибо. Надеюсь на взаимопомощь



(авт. Оксана Куропятник)



Курси Intel

Проходячі  програму, я отримав нові знання, уміння, навички, збільшив, за рахунок досвіду колег, свій запас методів та прийомів, більше дізнався про можливі труднощі.

(авт.Олександр Фаріонов )



Враження від тренінгу

Тренінг Intel "Шлях до успіху" - дуже корисний, тому що особисто для себе я взяла багато корисного. Це перший тренінг, в якому я взяла участь. На цих заняттях я зрозуміла як поступати в цій чи іншій ситуації, яка може виникнути з учнями. Конфлікт - це не завжди погано. Коли виникає конфліктна ситуація - це означає, що тебе слухають. Найважливішим, на мою думку, було те, що після теорії ми проводили уроки (елементи уроку).  Дуже цікаво послухати думку інших професійних вчителів, що ти зробив правильно, на що потрібно звернути увагу, що потрібно пам'ятати. Найважливішою роллю на цьому тренінгу є роль тренера, тому що дуже важко донести свій досвід, знання до інших, і донести так, щоб тебе зрозуміли правильно. Таких занять повинно бути більше. Я бажаю тренеру і всім учасникам тренінгу подальшого успіху в своїй професійній діяльності.

(авт. Марія Мукевич)

Тренінг 24-27 червня 2013

Доброго дня усім! 
Дякую Дмитру Леонідовичу за запрошення на тренінг "Шлях до успіху".

Дякую тренеру Давиденко Олені за цікаві та змістовні заняття під час проведення тренінгу.

Під час тренінгу усі учасники здружились.

Я сподіваюсь, що ми будемо продовжувати нашу співпрацю.
(авт. ЛГор)


Тренінг 24-27 червня, мої враження


Вітаю всіх колег - фасілітаторів!          
Я дуже рада долучитися до Вашої спільноти! 
Хочу поділитися з Вами своїми враженнями від тренінгу. Лише позитив. Взагалі, я була налаштована тільки на позитивні емоції. Навіть, не зіпсувався настрій, коли стало відомо, що працювати будемо до 6-ої вечора (що реально справдилося третього дня). Активно, рухливо і плідно  проходили заняття. Спочатку взагалі не могла зрозуміти, що це за курс, яка в ньому роль вчителя, чому вчити дітей. Після майстер-класу нашого тренера  стало приходити розуміння, а вже після проведеного уроку все стало на свої місця: справдилося прислів'я про те, що краще один раз зробити, ніж  скільки-то почути. Тепер занурилися в проект....Можливо, попрацюю вдома: я не інформатик і хочеться закріпити навички. Дякую нашим організаторам  Десятову Дмитру та тренеру Давиденко Олені за цей корисний тренінг.
(авт. Надежда Стогова)

Мои впечатления от тренинга 24-27.06.2013

С 24 по 27 .06. 2013 в НОИППО тренинг проходит успешно! Вдумчивость, внимательность, знания и опыт  тренера Давыденко Елены способствуют плодотворной работе участников тренинга. Даже учителя совершенно далекие от информатики (по своему образованию, диплому) с увлечением и азартом взялись составлять план занятия, позже проекта. 
У нас даже слоганы появились " Поэтом можешь ты не быть, фасилитатором - обязан!", " Як не крути не крути - в парі роби!" Получив заряд энергии, хотим продолжить начатое в своей школе!
(авт.  Ольга Костырко)


Немає коментарів:

Дописати коментар